حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی!
سرخط خبرها

برگزاری دومین دوره مسابقات فیتنس استایل، فیتنس ماسل و فیتنس اسپورت قهرمانی خراسان رضوی در مشهد + ویدیو

  • کد خبر: ۱۷۷۶۳۸
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
برگزاری دومین دوره مسابقات فیتنس استایل، فیتنس ماسل و فیتنس اسپورت قهرمانی خراسان رضوی در مشهد + ویدیو
نفرات برتر دومین دوره مسابقات فیتنس استایل، فیتنس ماسل و فیتنس اسپورت قهرمانی خراسان رضوی یادواره شهدای کربلا در مشهد معرفی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، دومین دوره مسابقات فیتنس استایل، فیتنس ماسل و فیتنس اسپورت قهرمانی خراسان رضوی یادواره شهدای کربلا روزگذشته (جمعه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۲) در مشهد برگزار شد و داوران بعد از یک روز رقابت جذاب و هیجان انگیز قهرمانان رشته‌های مختلف را معرفی کردند.
بدین ترتیب و در پایان مسابقات دیروز معراج موسوی، عرفان غزلی، عبدالواحد طاهری، علی غفوریان، امیرحسین شریفی، سجاد خاقانی، رسول پسندیده، پوریا عرفانی، دانیال نصرالهی و محمدرضا رنجبر به ترتیب در رشته‌های فیتنس اسپرت ۱۶ تا ۲۰ سال، فیتنس اسپرت ۲۰ تا ۲۳ سال، فیتنس اسپرت قد ۱۷۵- بزرگسالان، فیتنس اسپرت قد ۱۸۵- بزرگسالان، فیتنس استایل جوانان زیر ۲۳ سال، فیتنس استایل قد ۱۷۵- بزرگسالان، فیتنس استایل قد ۱۸۵- بزرگسالان، ماسل استایل جوانان زیر ۲۳ سال، ماسل استایل قد ۱۷۵- بزرگسالان، ماسل استایل قد ۱۸۵- بزرگسالان عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

رییس کمیته فیتنس هیات بدنسازی استان: فیتنس به زودی پرطرفدارترین رشته بدنسازی خواهد شد

رییس کمیته فیتنس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: به دلیل لایف‌استایل بودن رشته فیتنس و هزینه‌های پایین آن، این رشته به زودی به پرطرفدارین رشته بدنسازی تبدیل خواهد شد.
وحید مطهری‌نژاد در خصوص برگزاری مسابقات فیتنس استایل قهرمانی خراسانی رضوی اظهار کرد: ۵۰ شرکت کننده در این مسابقات داشتیم که حداقل ۳ نفر از آنان قهرمان جهان و ۵ تا ۶ نفر از آنان قهرمان کشور هستند.
وی با بیان اینکه نفرات برتر این مسابقات به قهرمانی کشور راه پیدا خواهند کرد، ادامه داد: قطعا در مسابقات کشوری روی سکو قرار خواهیم گرفت. در مسابقات سال گذشته به مقام قهرمانی دست یافتیم و در نظر داریم امسال نیز از عنوان قهرمانی خود در سال گذشته دفاع کنیم.
رییس کمیته فیتنس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی اضافه کرد: این رشته اکثرا در کشور جا افتاده است. هزینه‌های فیتنس تقریبا پایین است و یک تغذیه و خواب مناسب نیاز دارد و بسیاری از افراد می‌توانند به راحتی به این رشته ورزشی ورود کنند. از همین رو در دوره اخیر بیشترین مخاطب را در باشگاه‌های بدنسازی استان داشته‌ایم.
مطهری نژاد عنوان کرد: در اوایل ظهور این رشته ما را مسخره می‌کردند که چرا کت و شلوار را وارد بدنسازی کرده‌ایم، اما در حال حاضر طرفداران این رشته به مرور در حال افزایش است. بخش فیزیک که در سال ۲۰۱۳ وارد بدنسازی شده بود، خیلی‌ها معتقد بودند که این رشته یک یا دو سال در بدنسازی دوام نخواهد داشت، اما در حال حاضر به عنوان پرطرفدارترین رشته بدنسازی شناخته می‌شود. فیتنس نیز همینگونه است و به پرطرفدارترین رشته بدنسازی تبدیل خواهد شد.

سرپرست هیات بدنسازی استان: قطب فیتنس استایل کشور تبدیل شده است

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در همین مدت اندکی که فیتنس استایل رونق پیدا کرده است به قطب فیتنس استایل کشور تبدیل شده است و یقین دارم امسال در مسابقات کشوری صاحب مقام خواهیم شد.
سید سعید سیدزادگان در خصوص برگزاری دومین دوره مسابقات فیتنس استایل، فیتنس ماسل و فیتنس اسپورت خراسان رضوی اظهار کرد: این دوره از مسابقات به جهت انتخابی تیم استانی برای اعزام نفرات برات به مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد.
سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در خصوص ترویج این رشته ورزشی گفت: یکی از رشته‌هایی که در مجموعه بدنسازی باید در سال‌های آتی به آن بهای زیادی داده شود، فیتنس استایل است. تمام برند‌هایی که در این حوزه می‌توانند فعالیت کنند را دعوت می‌کنیم تا از مجموعه هیات بدنسازی استان بازدیدی داشته تا با آنان تعاملی دو سر برد ایجاد کنیم. خراسان رضوی در همین مدت اندکی که فیتنس استایل رونق پیدا کرده است به قطب فیتنس استایل کشور تبدیل شده است و یقین دارم امسال در مسابقات کشوری صاحب مقام خواهیم شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->